Zaterdag/Zondag Commissie

Vrijwilligers in deze commissies zorgen voor een kundige bezetting van de commissiekamer als er bij NOAD voetbalwedstrijden plaats vinden. Erg belangrijk aangezien er ook binnen zaken moeten gebeuren als er buiten gevoetbald moet worden. Hier een korte uiteenzetting. Interesse om uw steentje bij te dragen? Mail dat dan naar tsvnoadjeugd@live.nl of naar tsvnoadsenioren@live.nl.

Gastheer/vrouw

Je ontvangt de leiders van de tegenstander, de scheidsrechter en de eigen leiders en maakt ze wegwijs binnen onze vereniging. Een kopje koffie of thee hoort er uiteraard bij. Daarnaast kan het zijn dat een Scheidsrechter liever iets anders drinkt dan koffie of thee. Daar zijn blauwe munten voor aanwezig.

Programmabord

Op het programmabord onder het afdak bij de ingang van de kantine zijn de wedstrijden van deze dag, tijden en kleedkamers ingevuld. Het kan zijn dat er door afgelastingen wijzigingen moeten worden gemaakt. White Board markers voor het schrijven op dit bord zijn aanwezig.

Digitale wedstrijdformulieren (Sportlink)

Alle teams maken gebruik van digitale wedstrijdformulieren. De meeste leiders en scheidsrechters gebruiken het wekelijks en kennen de weg. Voor meer informatie: Klikmodel DWF.

Scheidsrechters

Scheidrechters staan ook ingevuld op het wedstrijdprogramma. Indien een scheidsrechter zich niet 30 minuten voor de wedstrijd heeft gemeld svp actie ondernemen. Voor KNVB scheidsrechters kun je het telefoonnummer in het adressenboek opzoeken in Sportlink. Van Clubscheidsrechters staat het telefoonnummer op de ledenlijst.

Ranja

Voor alle E – F en mini teams die op NOAD een wedstrijd spelen is er na de wedstrijd ranja in de kantine. Hiervoor liggen ranja-bonnen in de kast. Deze bonnen uitgeven aan de leiders voor aanvang van de wedstrijd.

Afgelastingen

Eventuele afgelastingen worden in eerste instantie alleen besloten door de Consul (Hans Mutsaers) en/of de Gemeente. De terreinknecht heeft hierin alleen een adviesrol. Ook de zaterdag-/zondagdienst kan hierin een adviserende rol spelen. Insteek is om zoveel mogelijk de pupillen doorgang te laten vinden bij enige twijfel (maken het gras niet of nauwelijks kapot).

Indien er maar een deel kan doorgaan dan kijken of er oefenwedstrijden zijn en die als eerste afgelasten. Teams uitkomende in KNVB – Categorie A (1, 2, Dames, A1, B1, C1) genieten de voorkeur in het door laten gaan van de wedstrijd, tenzij de KNVB anders aangeeft. Daarna is het belangrijk dat teams die verder achter liggen voorrang krijgen op teams die goed op schema liggen. Informatie hierover kun je inwinnen bij de sectiehoofden of bij de wedstrijdsecretaris.

Inschrijven nieuwe jeugdleden

Een inschrijving moet altijd via het desbetrefftende sectiehoofd verlopen. Het kan zo zijn dat bepaalde categorieën vol zijn en inschrijvingen dus niet geaccepteerd worden. Komen er mensen met een inschrijfformulier, altijd netjes doorverwijzen naar de sectiehoofden (zie spelerslijsten voor telefoonnummers etc.). Ook mensen die informatie voor inschrijving komen vragen altijd doorverwijzen naar de sectiehoofden. Je kunt ze wel een informatieboekje meegeven, deze liggen in de postbakjes in de ruimte achter de commissiekamer.

Inloopuur Zaterdag

Tussen 12.00-13.00 uur is er altijd iemand aanwezig van de jeugdcommissie. Vragen, problemen etc waar je geen raad mee weet kunnen dan besproken worden. Je kunt mensen met vragen dus doorverwijzen naar dat tijdstip.

Belangrijke telefoonnummers

Deze staan op de spelerslijsten of op de aanwezige ledenlijst.